Entre o 9 e o 30 de novembro de 2014 celebrouse a vixésimo oitava edición de Cineuropa, composta de 234 filmes inseridos en 20 seccións. Esa edición incluíu o palmarés de Cannes case ao completo e o mellor de festivais como Róterdan, Venecia, Locarno, Berlín, Sundance ou San Sebastián. Tamén gozamos de grandes estreas galegas, como Las altas presiones, gañadora do Premio Novas Ondas no festival de Sevilla, ou as de A arca de Noé e A viaxe de Leslie, seleccionadas na Seminci.
Os flamantes premios Cineuropa do ano foron Bárbara Lennie, Paulo Branco e Nils Malmros. A actriz Bárbara Lennie viña de triunfar en San Sebastián con Magical girl, filme de Carlos Vermut que ateigou o Principal a noite da gala. O produtor Paulo Branco, unha das figuras máis eminentes do cinema europeo do último medio século, veu afianzar a súa complicidade con Cineuropa ao estar de novo no festival, despois da súa visita en 2012. Pola súa banda, o cineasta danés Nils Malmros compartiu tardes e películas cun público que recibiu a súa retrospectiva cos brazos abertos.
Emocionante tamén, e moi instrutiva, foi a tarde do 26 de novembro, cando Cineuropa contou con Marcos Martínez Merino e Marta Fernández Crestelo para presentar a estrea de Remine, el último movimiento obrero. A película cativou aos asistentes ata o punto de outorgarlle o 9,48 que a proclamou vencedora da 28ª edición.
Por último, no maratón do día 28 puidemos gozar ata ben entrada a mañá dos seguintes filmes: Why don’t you play in hell?, de Sion Sono; Backcountry, de Adam Macdonald; La tía Alejandra, de Arturo Ripstein; Wake in fright, de Ted Kotcheff; Goodnight mommy, de Severin Fiala e Veronika Franz; Family, de John Landis; Under the skin, de Jonathan Glazer (a obrigada película sorpresa); No way to treat a lady, de Jack Smight; e When a stranger calls, de Fred Walton.